top of page
TESTEAZA GRATUIT
- ๐Motorul diesel de 2,2 litri al Rexton (202 CP, 441 Nm) oferฤ un cuplu motor generos care face condusul o plฤcere ศi vฤ este de ajutor ศi รฎn cele mai dificile situaศii, fie cฤ este vorba de accelerare sau de tractare.
- ๐Motorul diesel de 2,2 litri al Rexton (202 CP, 441 Nm) oferฤ un cuplu motor generos care face condusul o plฤcere ศi vฤ este de ajutor ศi รฎn cele mai dificile situaศii, fie cฤ este vorba de accelerare sau de tractare.
- ๐Dupa facelift, Q5 a crescut cu 19 mm in lungime, iar portbagajul variaza intre 550 si 1550 de litri. Audi ofera propulsorul 2.0 TDI cu sistem mild hybrid de 163 si 204 CP. In oferta mai exista motorizari diesel, 3.0 de 286 CP, si pe benzina, 2.0 de 265 CP. Modelul de top, SQ5, ofera 341 CP.
- ๐Dupa facelift, Q5 a crescut cu 19 mm in lungime, iar portbagajul variaza intre 550 si 1550 de litri. Audi ofera propulsorul 2.0 TDI cu sistem mild hybrid de 163 si 204 CP. In oferta mai exista motorizari diesel, 3.0 de 286 CP, si pe benzina, 2.0 de 265 CP. Modelul de top, SQ5, ofera 341 CP.
- ๐Faceliftul a adus un interior cu ecrane tactile, la fel ca la A6 si A8 si doua noi motorizari - PHEV 55 TFSIe si 60 TFSIe. Dieselurile V6 au primit sistem mild hybrid, fiind mai economice cu 0,7 l/100 km. SQ7 TDI a disparut, dar se ofera SQ7 TFSI cu V8 de 507 CP.
- ๐Faceliftul a adus un interior cu ecrane tactile, la fel ca la A6 si A8 si doua noi motorizari - PHEV 55 TFSIe si 60 TFSIe. Dieselurile V6 au primit sistem mild hybrid, fiind mai economice cu 0,7 l/100 km. SQ7 TDI a disparut, dar se ofera SQ7 TFSI cu V8 de 507 CP.
- ๐SUV-ul american a primit un facelift. Noul sistem infotainment Uconnect 5 are display de pรขnฤ la 10,1 inchi, ศi au apฤrut inclusiv instrumentar digital de 10.25 inchi ศi rulare autonomฤ de nivel 2. Motoarele: 1.3 turbo de 130 ศi 150 CP, ศi un diesel de 1.6 l ศi 130 CP.
- ๐SUV-ul american a primit un facelift. Noul sistem infotainment Uconnect 5 are display de pรขnฤ la 10,1 inchi, ศi au apฤrut inclusiv instrumentar digital de 10.25 inchi ศi rulare autonomฤ de nivel 2. Motoarele: 1.3 turbo de 130 ศi 150 CP, ศi un diesel de 1.6 l ศi 130 CP.
- ๐Noua generatie G este mai lata cu 121 mm, dar pastreaza toate calitatile de design care au facut-o celebra. In ciuda pretului, cererea depaseste capacitatile de productie de la Magna Streyr, Austria. Noul diesel de 3 litri cu 286 si 330 CP este foarte cerut.
- ๐Noua generatie G este mai lata cu 121 mm, dar pastreaza toate calitatile de design care au facut-o celebra. In ciuda pretului, cererea depaseste capacitatile de productie de la Magna Streyr, Austria. Noul diesel de 3 litri cu 286 si 330 CP este foarte cerut.
- ๐Faceliftul a adus plusul de calitate asteptat, cu plastice moi pe bord, un nou display color de 4,2 inchi intre indicatoare, tapiterie noua, stopuri LED si doua culori noi. Singurul care a ramas este sistemul de propulsie mild-hybrid, cu motor de 1.4l Turbo. Acesta dezvolta 129 CP si 235 Nm.
- ๐Faceliftul a adus plusul de calitate asteptat, cu plastice moi pe bord, un nou display color de 4,2 inchi intre indicatoare, tapiterie noua, stopuri LED si doua culori noi. Singurul care a ramas este sistemul de propulsie mild-hybrid, cu motor de 1.4l Turbo. Acesta dezvolta 129 CP si 235 Nm.
- ๐Recenta schimbare de generatie a transformat D-Maxul dintr-un cal de povara, intr-un pick-up rafinat, confortabil si foarte bine dotat. Diferentialul electronic a fost schimbat cu unul mecanic, iar ecranul multimedia de top are 9 inchi.
- ๐Recenta schimbare de generatie a transformat D-Maxul dintr-un cal de povara, intr-un pick-up rafinat, confortabil si foarte bine dotat. Diferentialul electronic a fost schimbat cu unul mecanic, iar ecranul multimedia de top are 9 inchi.
- ๐Kia Sorento a ajuns la a patra generatie. Noul model este mai mare si are un design complet nou. Dispune de o motorizare diesel clasica, 2.2 DSL de 202 CP, o propulsie hibrida, cu un 1.6 T-GDI si un motor electric, ce ofera un total de 230 CP, precum si un PHEV de 265 CP, cu baterie de 13,8 kWh.
- ๐Kia Sorento a ajuns la a patra generatie. Noul model este mai mare si are un design complet nou. Dispune de o motorizare diesel clasica, 2.2 DSL de 202 CP, o propulsie hibrida, cu un 1.6 T-GDI si un motor electric, ce ofera un total de 230 CP, precum si un PHEV de 265 CP, cu baterie de 13,8 kWh.
bottom of page